Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Adana ile Urfa Dürüm & Kore ile Japon İbanez arasındaki farklar???

  • İntihar Süsü • 23 Kasım 2006 14:43 • #553713
    her 2sininde arasındaki farkı bana anlatacak birileri var mı acaba???

    dürümü çok severim ama aralarındaki farkı bilmem...

    elimde kore ibanez rg 470fm var
    koreler kalitesizmiş neden peki?
    sonuçta hepsinide çekik gözlü kısa boylu kareteci insanlar yapıyor...
  • BurakFender • 23 Kasım 2006 18:35 • #553716
    yao ming kısa mı şimdi:Dneyse aynı soruyu bende soruyorum.rgt42 bence düşük ibanez prestige lerden daha iyi.ama gerçekten öyle mi??kore olunca ağacına işeyip mi koyuyolar gitara?
  • İntihar Süsü • 23 Kasım 2006 18:43 • #553717
    heh
    şimdi şöyle oluyormuş
    çinlilere az para veriyorlarmış
    onlarda o yüzden 'ee s.çıyım banane ya nasılsa az para alıyorum neden özenipte kaliteli yapıyım ki' diyolar sanırım =)
  • memoscream • 23 Kasım 2006 20:07 • #553718
    bana da aynen öyle anlattılar :D
  • BurakFender • 23 Kasım 2006 22:16 • #553720
    floyd rose falan da farklı oluyomuş sanırım.o ne iş?niye kötü gitar yapmaya uraşmışlar
  • byrm_89 • 23 Kasım 2006 22:34 • #553721
    Biri Japonyada yapılıyo biri Korede :D
  • BurakFender • 23 Kasım 2006 22:59 • #553722
    tamam da aradaki 200 usd farkı ödemeye değermi?:))
  • vikings • 23 Kasım 2006 23:15 • #553724
    bende de Rg470 var japon, gövdesi american basswood ama kore rg470 bosswood şimdi diyeceksin prestige seriside basswood ama onların ağaç kalitesi falan farklı hele işçilik ve gitarın yapımında kullanılan malzemeler....sen şimdi git eline bir PGM301 al farkı anlarsın :)
    bana göre en mantıklısı gitarın kendi memleketinde yapılmış olanını almaktır :))
  • BurakFender • 23 Kasım 2006 23:20 • #553725
    ok sağol:)
  • Soulforger • 23 Kasım 2006 23:30 • #553726
    7kedi7eti7 ?!?!

    Turkrock'ta azarlandın bu başlık yüzünden... Başlıktaki üsluba dikkat etmek lazım gerçekten de...

    Fark ise işçilere ödenen paralardan kaynaklanan iyi-kötü işçiliktir.