bende de Rg470 var japon, gövdesi american basswood ama kore rg470 bosswood şimdi diyeceksin prestige seriside basswood ama onların ağaç kalitesi falan farklı hele işçilik ve gitarın yapımında kullanılan malzemeler....sen şimdi git eline bir PGM301 al farkı anlarsın :)
bana göre en mantıklısı gitarın kendi memleketinde yapılmış olanını almaktır :))