Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

jcm 800 head+kabin mi? Yoksa fender twin reverb mu? size ihtiyacim var...

  • fibonacci • 4 Şubat 2007 06:26 • #554909
    Twin Reverb diyeyim ben de. Hadi bakalım seç şimdi.

    Kardeşim ne tarz müzik yapacaksın? Gitarın ne? Nerede çalacaksın?
Bu konunun tüm mesajları