-
merhabalar arkadaslar cok kararsiz kaldigim icin boyle biseye basvurdum...Su siralar bu iki amfiden birini almak
istiyorum...Tek bildigim ikisinide cok mukemmel olduklari :D
Sizce hangisini almaliyim?... tesekkurler.
arkadaşlar amfiyi evde kullanmak için alıyorum ve çalmaktan hoşlandığım müzik türleri rock ve bluesdur...Gitarımın markası (gibson deluxe usa)... çok ağır olmayacak şekilde crunch tonlarını ve parlak tonların hastasıyım :) igilenen arkadaşlara tekrar teşekkür ederim
-
jcm 800 head+kabin
-
Twin Reverb diyeyim ben de. Hadi bakalım seç şimdi.
Kardeşim ne tarz müzik yapacaksın? Gitarın ne? Nerede çalacaksın?
-
ben yine de müzik tarzını ve gitarı bile sormadan jcm800 diyeyim.
-
twin reverb fenderin en iyi iki anfisinden biridir.fender twin 2*12 inçlik, humbucker manyetiklerle zengin ve derin bir ses üreten lambalı bir anfidir, ancak yüksek ses şiddetlerinde bile marshall veya vox tarzı overdrive tonları almak mümkün değildir.1960 lı yılların ortalarında a.b.d klüp ve stüyolar kayıt ve canlı performans için twin reverb kullanılmıştır.ama sen önce diğer arkadaşların dediği gibi bi tarzını belirle derim.ama ben hem sert tonlar hem de fenderin o yumuşacık clean tonlarını kullanmak istiyorum diyorsan.fenderin rock-pro 1000 önerebilirim.100 watt olarak bulabiliceğin en küçük ebatlardaki anfidir..Çift gain kanalı var.bi tanesi çok daha kuvvetli tonlar üretiyor değerine göre.çok sert tonlar alabilirsin.cleani de mükemmel,çok hoş bi clean tonu var . normal ve parlak olmak üzere iki kanalı var.tabi bulabilirsen bu anfiyi..hadi kolay gele..
-
Sadece evde çalacaksan bu iki amfi de çok fazla gelir eğer ev müstakil değilse tabi. Yani hiç bi randıman alamassın bu amfilerden. Bir de arada kaldığın bu iki amfi o kadar farklı kulvarlardaki birisi ferariyse diğeri msutang bence 2 sinin ortasında her yöne gelebilcek amfilere bakmalısın.
-
abi ben biraz cahilimdeee bu jcm marshallın mı ?:(:(:P:P:
-
jcm 800 al dostum
-
ne yabi bu jcm söyleyin daha
-
evet..zaten googleye jcm 800 diye aratsan ne olduğu anlarsın.böyle armut piş ağzıma düş tavrı biraz ayıp oluyor.
edit: google'a :))