Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

jcm 800 head+kabin mi? Yoksa fender twin reverb mu? size ihtiyacim var...

  • ermanadar • 3 Şubat 2007 19:16 • #554902
    merhabalar arkadaslar cok kararsiz kaldigim icin boyle biseye basvurdum...Su siralar bu iki amfiden birini almak
    istiyorum...Tek bildigim ikisinide cok mukemmel olduklari :D
    Sizce hangisini almaliyim?... tesekkurler.

    arkadaşlar amfiyi evde kullanmak için alıyorum ve çalmaktan hoşlandığım müzik türleri rock ve bluesdur...Gitarımın markası (gibson deluxe usa)... çok ağır olmayacak şekilde crunch tonlarını ve parlak tonların hastasıyım :) igilenen arkadaşlara tekrar teşekkür ederim
  • kkurt • 3 Şubat 2007 20:47 • #554903
    jcm 800 head+kabin
  • fibonacci • 4 Şubat 2007 06:26 • #554909
    Twin Reverb diyeyim ben de. Hadi bakalım seç şimdi.

    Kardeşim ne tarz müzik yapacaksın? Gitarın ne? Nerede çalacaksın?
  • kkurt • 4 Şubat 2007 13:42 • #554912
    ben yine de müzik tarzını ve gitarı bile sormadan jcm800 diyeyim.
  • satriani83 • 4 Şubat 2007 14:44 • #554913
    twin reverb fenderin en iyi iki anfisinden biridir.fender twin 2*12 inçlik, humbucker manyetiklerle zengin ve derin bir ses üreten lambalı bir anfidir, ancak yüksek ses şiddetlerinde bile marshall veya vox tarzı overdrive tonları almak mümkün değildir.1960 lı yılların ortalarında a.b.d klüp ve stüyolar kayıt ve canlı performans için twin reverb kullanılmıştır.ama sen önce diğer arkadaşların dediği gibi bi tarzını belirle derim.ama ben hem sert tonlar hem de fenderin o yumuşacık clean tonlarını kullanmak istiyorum diyorsan.fenderin rock-pro 1000 önerebilirim.100 watt olarak bulabiliceğin en küçük ebatlardaki anfidir..Çift gain kanalı var.bi tanesi çok daha kuvvetli tonlar üretiyor değerine göre.çok sert tonlar alabilirsin.cleani de mükemmel,çok hoş bi clean tonu var . normal ve parlak olmak üzere iki kanalı var.tabi bulabilirsen bu anfiyi..hadi kolay gele..
  • hiç • 5 Şubat 2007 22:35 • #554940
    Sadece evde çalacaksan bu iki amfi de çok fazla gelir eğer ev müstakil değilse tabi. Yani hiç bi randıman alamassın bu amfilerden. Bir de arada kaldığın bu iki amfi o kadar farklı kulvarlardaki birisi ferariyse diğeri msutang bence 2 sinin ortasında her yöne gelebilcek amfilere bakmalısın.
  • tam olsun • 17 Şubat 2007 15:54 • #555082
    abi ben biraz cahilimdeee bu jcm marshallın mı ?:(:(:P:P:
  • tasma • 17 Şubat 2007 15:59 • #555083
    jcm 800 al dostum
  • tam olsun • 17 Şubat 2007 16:42 • #555085
    ne yabi bu jcm söyleyin daha
  • vikings • 17 Şubat 2007 16:45 • #555086
    evet..zaten googleye jcm 800 diye aratsan ne olduğu anlarsın.böyle armut piş ağzıma düş tavrı biraz ayıp oluyor.

    edit: google'a :))