Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

jcm 800 head+kabin mi? Yoksa fender twin reverb mu? size ihtiyacim var...

  • satriani83 • 4 Şubat 2007 14:44 • #554913
    twin reverb fenderin en iyi iki anfisinden biridir.fender twin 2*12 inçlik, humbucker manyetiklerle zengin ve derin bir ses üreten lambalı bir anfidir, ancak yüksek ses şiddetlerinde bile marshall veya vox tarzı overdrive tonları almak mümkün değildir.1960 lı yılların ortalarında a.b.d klüp ve stüyolar kayıt ve canlı performans için twin reverb kullanılmıştır.ama sen önce diğer arkadaşların dediği gibi bi tarzını belirle derim.ama ben hem sert tonlar hem de fenderin o yumuşacık clean tonlarını kullanmak istiyorum diyorsan.fenderin rock-pro 1000 önerebilirim.100 watt olarak bulabiliceğin en küçük ebatlardaki anfidir..Çift gain kanalı var.bi tanesi çok daha kuvvetli tonlar üretiyor değerine göre.çok sert tonlar alabilirsin.cleani de mükemmel,çok hoş bi clean tonu var . normal ve parlak olmak üzere iki kanalı var.tabi bulabilirsen bu anfiyi..hadi kolay gele..
Bu konunun tüm mesajları