selam.3sene haşat olmuş bi klasik gitarla kendi kendime uğraştım ve sürekli elektro almak için çırpındım bu yüzden de elime geçen ilk parayla hemen bi sb dreamse saldirdım hiç sorup soruşturmadan ve işin kötüsü su an hala gitarımın iyi bişey olmadığından başka bişey bilmiyorum.çevremdeki herkes türkü dinliyo ve danışacağım bir kişi bile yok.daha distörşın ne işe yarar,iyi bi amfi nasıl olur bilmiyorum.sinirimden gitarı elime alamıyorum nasıl başlamam lazım?amfi şart mı?ders mi alayım?çıldırıcam çünkü bi şeyler öğrenmek için uzaktan seyredebileceğim bile kimse yok çevremde!!!ama yetenekliyim çok istekliyim.bana yardım edinnn