Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya ben amfi arıyorum ama bu işten hiç anlamıyorum.gitar alırken bi salaklık ettim galiba ikincisine

  • gogostarmen • 29 Ekim 2004 09:38 • #539841
    merhaba
    sb dreamsin pek iyi bir marka olmadığını ben de duydum.
    ama bütçene uygun o varsa öğrenmek için kullanılabilir.
    gitarın yeniyse ve biraz da paran arttıysa bence git aldığın yere değiştir gitarı. daha iyi bir marka al.
    ben de gitar çalmaya yeni başladım. aynen seninki gibi haşat olmuş bir klasikle. elektro aldırmak için velilerimi ikna etmeye çalışıyorum ve para biriktiriyorum. gitar için illa amfi almana gerek yok. müzik setine veya bilgisayara bağlayarak ses alabilirsin. ben revalver live diye bir programla klasik gitarımdan mikrofon üzerinden bilgisayarda distortion efekti aldım.(genelde bütün heavy metal şarkılar bunla çalınır.)
    bir de öğrenmek için kurs almak şart değil(MİŞ). en azından ben almıyorum kendimi internete vurdum bir sürü tab siteleri var. tab okumayı öğren. ayrıca bulabilirsen guitar pro 4 diye bir program var. o zaten aşmış birşey. bu kadar mı kolay olur nota(tab) okumak.
    biraz interneti araştırsan kaynaklar bulabilirsin. ankaradaysan da programları sana verebilirim.
    kolay gelsin gitarın hayırlı olsun.
Bu konunun tüm mesajları