Bende her lambalı+fender tele hastası gibi bu ikilinin tonlarına çıldırıyorum.ancak sorunum tabiyki aşırı yüksek fiyatlar.malumunuz telecaster olmuş 1600usd(amerikan tele).diyeceğim 300 usd'ye squier telecaster alıp manyetiklerini fendere çevirsem nasıl bi performans elde ederim?tele hakkında tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.