eh tabi başka tür bir gitar önerebilirdim sana ama madem telecaster'ın tek humbucker'lı az treble ve distortion veren ama yumuşak tonunu tatmak isiyorsun, bunu başka bir yoldan yapabilmen de mümkün olmalı!
mesela bir yerlerden eski, overdrive veren bir amfi bul, temizle ve satın al, ayrıca hum-s-s pickup dağılımlı bir gitar al... en azından biraz yaklaşırsın.
ya da o kadar kasmak istemiyorsan kendine bir efektör bulabilirsin. digitech her zaman ilk tercihimdir. örnek olarak, kurban'ın yosma isimli parçasında kullanılmış olan gitar bir telecaster. o tonu efektörle yakalayabilirsin.