eyvallah.bende aynısını yapmaya çalışıyodum isabet olmuş:)bendede digitech/rp6 var.gitar olarakta washburn-lion strat var.50 wattlık temiz de bir amfim var.idare etmeye çalışıyorum.telenin tonuyla birlikte klavyeside bana çok rahat geliyor.o yüzden tele diye tutuşuyorum.strat klavyesi daha geniş.telede daha refleks isteyen pozisyonlarda rahat ediyosun.bi de hiç ötmüyo.tabi manyetikler zayıf.öneriler için sağol.