Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

squier telecaster'a fender manyetikleri takarsam?

  • okyhendrix • 16 Kasım 2004 01:01 • #540120
    eyvallah.bende aynısını yapmaya çalışıyodum isabet olmuş:)bendede digitech/rp6 var.gitar olarakta washburn-lion strat var.50 wattlık temiz de bir amfim var.idare etmeye çalışıyorum.telenin tonuyla birlikte klavyeside bana çok rahat geliyor.o yüzden tele diye tutuşuyorum.strat klavyesi daha geniş.telede daha refleks isteyen pozisyonlarda rahat ediyosun.bi de hiç ötmüyo.tabi manyetikler zayıf.öneriler için sağol.
Bu konunun tüm mesajları