Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

squier telecaster'a fender manyetikleri takarsam?

  • wedge antilles • 16 Kasım 2004 03:52 • #540121
    Eğer eski(1980 veya 90'lara ait) bir tele- squire bulursan hiç durma direk al. 1988' den 1997' ye kadar kullandım(1987 model japon squire' dı hardal sarısı maple neck ), asıl olarak strat'çı olduğum için hiçbirzaman ana gitarım olmadı ama sahnede telimin koptuğu birçok geceler güzel sesi ve rahat çalınışıyla beni hep mutlu etti. Sonunda 1997'de american tele alınca kendisini emekliye ayırdım ama hala arada bir çalarım. Ben sana fender değil eğer edinebilirsen seymour duncan'ın telecaster için ürettiği manyetiklerden öneririm. Orjinal fender manyetiği kullandım ancak fender' in standart tele manyetikleri pek ahım şahım şeyler değildir. Eğer illa fender alıcam diyorsan o zaman texas special tele serisini öneririm. Bu arada tabi belirtmek lazım squire'lar birçok ülkede üretilir, bildiğim kadarı ile artık japonya' da üretmiyorlar ama gene de 2. el bakarken ilk seçimin japon olsun. Eski Kore üretimlerde fena değildir. Sen ne yap et 2. el eski bir squire bulmaya çalış çünkü son 5 senedir malezya, çin gibi ülkelerde üretilenler pek iç açıcı değil.
Bu konunun tüm mesajları