İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Demo Kaydı İçin Öneriler.. Lütfen fikri olan herkes yazsın bişeyler...
Webeffect
• 2 Haziran 2005 23:01 •
#543690
ya evde bilgisayarda kaydettigin sarkilarda islik sesi hep olur. bunu önleyemezsin. sadece studyoda yapilan kayitlarda onlar yoktur. onlardaki aletler süper. bilgisayarda kayit yapmiyorlar..
thriller
• 3 Haziran 2005 17:06 •
#543704
Şu demo işini evde kendiniz yapın derim..zaten enstruman çalıyorusunz.basit bir düzenleme programınıda 4-5 ayda öğrenirsiniz iyice.
fibonacci
• 5 Haziran 2005 12:37 •
#543730
Bedava bir sürü vst var. Nette ufak bir araştırmayla bir sürü güzel şey bulunur.
«
1
2
3