Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir alete başlamak isteyenlerin sık sorduğu sorular(ekleyiniz) BABİSSS

  • erbil • 16 Haziran 2005 02:04 • #544064
    çok taze soru 18) başlangıç aşamasında alet almayıp, seninkiyle öğrensem olur mu?
    cevap 18) olmaz. satın almasan bile, ödünç mödünç bir tane edinmen gerekir. çünkü enstruman derste değil, dersten sonra çalışarak öğrenilir.
  • erbil • 28 Haziran 2005 20:50 • #544309
    soru 19) 2. sayfadan geriye düşen topikler pek okunmuyor ve aynı konularda sorular soruluyor. ekleme de yapılmıyor. bu konuda ne düşünüyorsunuz?
    hile 19) tamam. bişeyler düşünürüz:)
  • thunderwolf • 12 Temmuz 2005 09:31 • #544576
    Abi bak soruna cevap yetenek olayı o kadar etkilemez yetenek dediğin nası söylesem 32 lik 64 lük notalarda temiz bir ses vermektir bunun en basit örneği John Petrucci eğer dinlediysen ne demek istediğimi anlarsın ama şu da ayrı bu adam aşmış yaa neyse sen cevabını almışsındır:)