Selam. Şimdi arkadaslar bu yapim yeri farkli ama ayrintililari ayni (govde,manyetik,klavye,fret vb.)iki gitar rasinda ortalama 800 $ gibi bir fark var mevcut. Yani kagit ustunde hemen hemen ayni gozuken bu gitarlarin,USA modelinin bu kadar daha pahalı olmasinin nedeni nedir? ve bu gitarlari kullanan,tecrubelisi olan arkadaslar sizce bu ciddi farka degermidir bir USA strat almak?