abi yanyana koyun bi amerikan,bi de meksika yapımı olanı(gerçi bu da laf şimdi,yani yanyana konmuş bi meksika,bi de amerikan fender bulursanız bakın bi :P) o nası bi işçilik farkıdır ya.yani sadece kafasına baksanız bile iki gitarın,meksikalılar daha zımparayı farketmemişler zannedersiniz.üstad Kutay'ın da dediği gibi,japon yapımı bi fender görürseniz sahibinde hemen soruyu yapıştırın "kaça satıyosun" falan diye,çünkü ben bi tane deneme fırsatı buldum bi ara,japonlar gerçekten gitar yapmaktan anlıyolar,zaten ibanez deneyince de aynı sonuca varıyo insan :)