Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Meksika Fender Strat ile USA Strat arasinda ne gibi farklar var?

  • ibanetze • 9 Haziran 2005 22:55 • #561218
    abi yanyana koyun bi amerikan,bi de meksika yapımı olanı(gerçi bu da laf şimdi,yani yanyana konmuş bi meksika,bi de amerikan fender bulursanız bakın bi :P) o nası bi işçilik farkıdır ya.yani sadece kafasına baksanız bile iki gitarın,meksikalılar daha zımparayı farketmemişler zannedersiniz.üstad Kutay'ın da dediği gibi,japon yapımı bi fender görürseniz sahibinde hemen soruyu yapıştırın "kaça satıyosun" falan diye,çünkü ben bi tane deneme fırsatı buldum bi ara,japonlar gerçekten gitar yapmaktan anlıyolar,zaten ibanez deneyince de aynı sonuca varıyo insan :)
Bu konunun tüm mesajları