[::K.İ.L.İ.T::]benim kalitesiz olup olmadığıma site yönetimi karar verir senin yorumuna kalmıyor yani...
ayrıca ben bir konuya cevap yazmadan önce yazılmış bütün mesajları okurum...bu daha objektif olmamı sağlar...okumayanlardan bazıları ise senin gibi etrafa saldırır ve kendini çok kaliteli bir insan olarak görür...