Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biriniz beni noktalı yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

  • memoscream • 6 Kasım 2006 20:16 • #581656
    biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

    [::K.İ.L.İ.T::]yukarıdaki yazıları okumadığın nasıl belli...
    bu konu kapandı yani anlıyor musun...
    lafın ortasından girersen konuya sonunda böyle sesini kısarlar işte...
  • memoscream • 6 Kasım 2006 20:20 • #581657
    [::K.İ.L.İ.T::]benim kalitesiz olup olmadığıma site yönetimi karar verir senin yorumuna kalmıyor yani...
    ayrıca ben bir konuya cevap yazmadan önce yazılmış bütün mesajları okurum...bu daha objektif olmamı sağlar...okumayanlardan bazıları ise senin gibi etrafa saldırır ve kendini çok kaliteli bir insan olarak görür...
  • sadecemüzik • 6 Kasım 2006 20:23 • #581658
    [::K.İ.L.İ.T::]Ben kaliteli olduğumu mu söyledim? Estağfurullah, sen dururken ne haddime! :)) Yazdığım bütün mesajlar derken sadece bu topic'i kastetmedim. Diğerlerine de bak objektif ve kaliteli insan. :)) Hadi noktalarınla beraber kal sağlıcakla. :)
  • memoscream • 6 Kasım 2006 20:27 • #581659
    KONU KAPANDI UZATMAYALIM...

    [::K.İ.L.İ.T::]ben sana kalitelisin demedim.. diğer konulara da bakmak benim kararım senin emrinle hareket etmem... bu konuyu da burada kapatıyorum...
  • Aria GalaCtiCa • 6 Kasım 2006 20:28 • #581660
    biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

    [::K.İ.L.İ.T::]Seni asla samimi bulmuyorum, bir hedef ve bu hedefe ulaşmanı sağlayacak bir yöntem seçtin, amacına da ulaştın. Ben de bunu protesto ediyorum, çünkü şu andan itibaren bütün üyelerin böyle bir topik açıp nokta isteme hakları var. Yukarıda sadecemüzik de çok güzel belirtmiş, kaliteyi artırmak için yapılan bu yöntem bir bombaya dönüşmek üzere.

    Yukarıdaki mesajların tamamını okumadığım da doğru, çünkü ilk defa bugün bu topik ilgimi bu kadar çekti; ancak sağlıklı bir yorum yapacak kadar da mesaj okudum merak etme. Noktalanmadan önce yazdıklarına ve noktalandıktan sonra yazdıklarına bakıyorum da, sendeki değişim iki tane nokta ile sınırlı değil, hafif bir 'tempra' vakası başgöstermiş sende. Bu da gösterdiğim tepkide beni haklı çıkarıyor.

    Ayrıca açtığım başlığın da arkasındayım hala, madem merak etmek yeterli, madem başka kriterler göz önüne alınmıyor; ben de GaRaJ Bekçisi olmayı merak ediyorum, acaba nasıl birşey.
  • A Dead Castle • 6 Kasım 2006 20:28 • #581661
    [::K.İ.L.İ.T::]
    başlığın diğer bir ismi de forumdur bu bir...

    O zaman ben sana söyliyim sen kafadan kaybetmişsin :))) Başlığın diğer adı topic tir.Forum ise şu an okuduğun sayfadır.Bu sitenin bir bölümüdür.Yaşın gereği bilmiyor olabilirsin.Öğrenirsin merak etme.
  • A Dead Castle • 6 Kasım 2006 20:30 • #581662
    biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

    [::K.İ.L.İ.T::]Arkadaş kendi kendine kapamış konuyu biz devam edelim madem kilitlendi bu topic sen yazma :) izle yeter öğreniceğin çok şey var.Bu arada bende merak ediyorum GARAJ BEKÇİSİ olmayı :)
  • REaDinGMyeYEs • 6 Kasım 2006 20:33 • #581663
    biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

    [::K.İ.L.İ.T::]
    Geyik içerikli ve/veya kavga gürültü çıkarmaya meyilli konuları uzatmayınız, cevap yazmayınız. Bu kurallara uymayan mesajlar silinir, forumun huzurunu bozan üyeler forumdan uzaklaştırılır


    Yine Hatırlatırım tekrardan..
    Rica ediyorum, Madem kendinizi Kaliteli insan etiketiyle tanıtıyorsunuz.. Bunun sadece dejenere türkçe kullanmamakla değilde Birazda kurallara Uyulma payıda Yokmudur? Böyle devam ederseniz hepiniz uzaklaştırılıcaksınız sitenin huzurunu bozmak nedeniyle...
  • Aria GalaCtiCa • 6 Kasım 2006 20:40 • #581667
    biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

    [::K.İ.L.İ.T::]
    ...sitenin huzurunu bozmak ...

    Emin ol, buna çok dikkat ediyorum, zaten şu ana kadar benden rahatsız olan pek kimse de yok gibi, varsa da veya birgün olursa umarım yetkililer gerekli müdahaleyi yapar; ancak şu an garajla ilgili rahatsız olduğum bir durumu bildiriyorum ve sanırım bunun için doğru forumdayım.
  • Aria GalaCtiCa • 6 Kasım 2006 20:41 • #581668
    biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)

    [::K.İ.L.İ.T::]Şşşşş, ağır ol bakalım önce ben söyledim:)