biriniz beni GaRaJ Bekçisi yapın bea çok merak ediyorum nasıl oluyor :)
[::K.İ.L.İ.T::]
...sitenin huzurunu bozmak ...
Emin ol, buna çok dikkat ediyorum, zaten şu ana kadar benden rahatsız olan pek kimse de yok gibi, varsa da veya birgün olursa umarım yetkililer gerekli müdahaleyi yapar; ancak şu an garajla ilgili rahatsız olduğum bir durumu bildiriyorum ve sanırım bunun için doğru forumdayım.