[::K.İ.L.İ.T::]Ben kaliteli olduğumu mu söyledim? Estağfurullah, sen dururken ne haddime! :)) Yazdığım bütün mesajlar derken sadece bu topic'i kastetmedim. Diğerlerine de bak objektif ve kaliteli insan. :)) Hadi noktalarınla beraber kal sağlıcakla. :)