Offfffff....Yavuz Abi....Neden böylesi tartışmalar çevriliyor arkandan...Neden bulandırılıyor...Keşke Bursa'da olmasaydım,gelebilseydim....bir nevi yarı açık hayat yaşıyorum burada...Anlatamam...Bir de,Allah aşkına,kim ilgileniyorsa İlk ve Son'u gönderin bursaya...
geçenlerde e-posta adresimize yavuz çetin gecesinde çalmamızın ve bu gecenin düzenlenmesinin yanlışları üzerine bir mesaj gelmişti..
burda da yazılanlar üzerine cevap vermek gerek..
biz cover projemizde zaten yavuz çetin çalan bir grubuz, ve yuvuz çetin hepimiz için önemli bir insandır.. onu zamanında dinlemeye gidip sahnede bir kızıldereli gibi dev duruşunu ve naif tavırlarını gördük, bildik. ne mutlu ki o bize daha yolun başındayken müzik denen şeyi dahası rock müziği doyuncaya kadar verenlerdendir.. bu yüzden yavuz çetini anma gecesinde ordaydık ve ona karşı bakışımızı ifade etmeye çalıştık..
neden mojoda yapıldığı hakkında;
sanırsam başka bir yerde daha yapıldı...
biz ve diğer müzisyenler bundan para talep etmedik, bize de edilmedi ve o paraların bahsi geçtiği üzere oğlunun eğitim masrafları için ayrılacağı biliniyordu..
oraya gelenlerin kaçı yavuz çetini andı kaçı anmadı bizi ilgilendirmez, neden shaft böyle birşey yapmadı o da ilgilendirmez(?)..
görüşmek üzere..
Ya kac yildir ilk albumu ariyorum ama daha bulamadim ya elinde olan varsa weya yollayacak cok iyi olur bana [email protected] dan ulasabilrsiniz.. smdden tesekkurler