-
Ondan ders alan herkes burnu kalkık birer insana dönüşüyor olarak görüyorum. Ne kadar arkadaşım varsa ondan ders alan hepsi o ortamı kokladığı anda kendini kaybediyor ve onun gibi kibirli oluyor..
26 Kasım 2005 Cumartesi | Yazan: doguhan
demiş arkadaş....Yavuz Çetin onun değerli bir öğrencisiydi..Utan..
-
bravo gokhan...
coluk cocuk ne bilsin..boşver..ses problemi vardı..artı soundcheckde sallanıyodu..ama yinede aldı eline sazı yapacagını yaptı..
ama bi yerde yadırgadım..şöleki; 2-3 akorla şarkı yapan insanları eleştirecegine keşke onların yerine halkın egitimsizliginden bahsetseydi..çünkü insanlar onları dinliyor sonucta..neyse güzel bi konçertoydu..umarım tekrar izleme fırsatımız olur sayın dahi üstad-ı..
-
Örter'in homestüdyo evinin duvarları ödülden görünmüyor. Harika çocuk.Doğduğu günden bugüne; Başarılarla dolu 40 yıl.. Ve ötesi... Evrenin sonsuzluğunda, "Aşkım" dediği gitarının telleri üzerinde görünmeyecek kadar muhteşem bir hızla danseden parmakları; Adı konmamış gezegenlere isim olacak müziği; Dünyanın her yerinde yeşeren çocuklara model teşkil edecek bir deha.. Yeryüzüne gelişindeki gaye; Onun, bugüne kadar dahice yaptığı çalışmalarında, başarılarında, ödüllerinde gizli....
Hasan Cihat Örter (HCÖ) , başlı başına bir Başyapıt....
-
Orda burda Hasan Cihat Örter hakkinda yapilan cirkin ve haksiz elestirileri okumak acayip üzüyodu beni. Burada yazilanlari okudum ve cok mutlu oldum. Degerini biliyoruz hocam sen merak etme.