Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GSÜfest 2006 @ Galatasaray Üniversitesi - Ortaköy - İstanbul

  • AmEnOn • 18 Mayıs 2006 00:00 • #619228
    ya bu konserlere gideriz gitmesinede geri nasıl dönücez o saatta sahildemi sabahlıcaz yoksa:DDDDDDD:D:D:D:D::D:D:D:D:
  • gokcen86 • 19 Mayıs 2006 00:00 • #619229
    hehuhehuea geliyoruz cümleten bu akşammm
  • tamertamertame • 19 Mayıs 2006 00:00 • #619230
    yaa arkadaşlar bu kapıda 25 ytl yazısı duman konseri için gecerli mi?duman konseri kapıda ne kadar_?
  • tamertamertame • 19 Mayıs 2006 00:00 • #619231
    acil cevap yazın abi
  • steveharris • 19 Mayıs 2006 00:00 • #619232
    abi duman için geçerli değil o duman 12.5 falan olur sanırım sadece hooverphonic 25 kapıda yani
  • soldier55 • 20 Mayıs 2006 00:00 • #619233
    duman 10 ytl di ama bilet bitmiş ve kapıda bekleyen hatta içeri giremeyen çok kişi vardı ama süper bi performans tı seviyorum bu grubu helede gs üni fest alanının manzarasıda girince işin içine of ki ne of:-)
  • _PeReSt_ • 20 Mayıs 2006 00:00 • #619234
    dumanın her gittiğim konseri en iyisi oluyor
    mekanda güzeldi tabi..
    geriye kolumuzdaki duman damgası kaldı işte
    mutluluğu yıkayana kadar sürüyor
  • mmmccs • 20 Mayıs 2006 00:00 • #619235
    tek kelime "BERBAT!"..hatta berbat ötesi..berbat ötesi olan konserin kendi değil belki..içeriye giremediğimiz için konser hakkında yorum yapamıyoruz..ben dahil benim gibi kapıdan gecenin bir vakti kapıdan geri gönderilen onlarca insan yorum yapamıyor..sebep de organizasyondan anlamayan insanların organizasyonun başına geçip herşeyi ellerine gözlerine bulaştırmaları..ha suçu bizlerin üstüne atmaları daha traji komik tabi..madem konsere gelmek istiyormuşuz o halde biletleri önceden almalıymışız..bu maili de bana babam yolladı ya :
    From: GSU FEST 2006 <[email protected]>
    To: ....
    Subject: Re: fest hkk. bilgi
    Sent: Dienstag, 16. Mai 2006 14:13:18
    Selamlar,
    Biletleri tabii ki kapıdan temin edebilirsiniz ilk 3 gün için fiyatlar: Vega: 7,5 YTL
    Baba Zula: 7,5 YTL
    Duman: 10 YTL şeklindedir

    4.gün yani Hooverphonic günü ise önceden alırsanız(bilet temini ile ilgili detaylı bilgi web sitemizde var) 20 YTL

    Konser günü kapıda ise 25 YTL'dir..

    İyi eğlenceler şimdiden,

    alooooo burdan size sesleniyorum;
    bir konseri yönetmekten aciz olup da bu beceriksizliğini gecenin bir vakti evlerine gönderdiğiniz insanlara mal eden, konser organisazyonlarının gereksiz insanları!!
    mümkünse bir daha böyle bir işe girişmeyin, bırakın bunu, bu işten anlayan insanlar yapsın..bkz:itu şenlikleri..bkz:marmara üni. şenlikleri..sizler konsere ilginin aşırı olduğundan dert yanarken marmara üniversitesi kendi 60.000 öğrencisinin yanında istanbuldaki diğer üniversite öğrencilerini çok rahat ve sorunsuz ağırlayabiliyor..
    bilgilerinize
  • SeGaBo • 21 Mayıs 2006 00:00 • #619236
    tek kelime ile muhteşem di...-haatttuuuunnn;) konsere gidenler bilir=)- duman ın performansına zaten laf yok..ön gruplar da ayrı bi güzeldi kolpa nın basçısıyla nası görüşebiliriz arkadaşlar galiba kolpa nın üyesi degilmiş geçici olarak çalıyomuş adı cem mi ne..ondan önce çıkan grubun adı da libido sanırım ama onlar hakkında bilgi bulamadım bilen varsa..?