albüm kapağı daha belli değil. bu fotoğrafın fake olduğu grubun menejeri tarafından açıklandı.
albüme gelince 2'si canlı olmak üzere 3 şarkı dinledim şimdilik ve kesinlikle ilk 3 albümden alakasız bir albümle karşılaşıcaz.
prodüksiyonunun mükemmel olduğu yapılan ilk yorumlar arasında müzik dergilerince.
super massive black hole'u keşke dinlemeseydim muse napmış böyle tam bir britney spears şarkısı olmuş muse ile uzaktan yakından alakasız bir şarkı nerde stockholm syndrome nerde plug in baby... diyorum :((
"can't take my eyes of you" cümlesini Damien Rice dan defalarca dinlemiştim gereksiz bir merak sonucu, muse de bambaşka durmuş.. yeniler gelsin dinleriz :)
super massive black hole'u dinledim cok kötü yaaa..hiç muse'dan bekledigim gibi değil..cok böyle amerikayii bisey olmus..bu nasıl bi tanımdır yahu:) kötü yaaa..umarım digerleri böyle degildir..