Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Muse'dan Yeni Albüm "Black Holes And Revelations"

  • da hui • 21 Mayıs 2006 00:00 • #619805
    Beklemedeyiz....
  • 412 • 21 Mayıs 2006 00:00 • #619806
    ben yine iptal...
  • beyaz_yalanlar • 22 Mayıs 2006 00:00 • #619807
    albüm kapağı daha belli değil. bu fotoğrafın fake olduğu grubun menejeri tarafından açıklandı.

    albüme gelince 2'si canlı olmak üzere 3 şarkı dinledim şimdilik ve kesinlikle ilk 3 albümden alakasız bir albümle karşılaşıcaz.
    prodüksiyonunun mükemmel olduğu yapılan ilk yorumlar arasında müzik dergilerince.
  • beyaz_yalanlar • 22 Mayıs 2006 00:00 • #619808
    gruptan son bilgileri edinmek için bir türkçe bir yahoo grubu da mevcut:
    ttp://launch.groups.yahoo.com/group/muse_sendromculari/
  • napster • 22 Mayıs 2006 00:00 • #619810
    Supermassive Black Hole sımdı noluyoo abııcım hıc begenmedım yaa
    bu muse olamaz:((
  • aussieboy • 22 Mayıs 2006 00:00 • #619811
    ya muse'un öbür albümleri türkiye'ye dağıtılmıyo, acaba bu da mı böyle olacak? eğer gelirse bomba olur
  • jonathan544 • 22 Mayıs 2006 00:00 • #619812
    super massive black hole'u keşke dinlemeseydim muse napmış böyle tam bir britney spears şarkısı olmuş muse ile uzaktan yakından alakasız bir şarkı nerde stockholm syndrome nerde plug in baby... diyorum :((
  • CaFeiN • 22 Mayıs 2006 00:00 • #619813
    Merakla bekliyoruz...
  • Vera Rodmisli • 23 Mayıs 2006 00:00 • #619814
    "can't take my eyes of you" cümlesini Damien Rice dan defalarca dinlemiştim gereksiz bir merak sonucu, muse de bambaşka durmuş.. yeniler gelsin dinleriz :)
  • freeeeak • 23 Mayıs 2006 00:00 • #619815
    super massive black hole'u dinledim cok kötü yaaa..hiç muse'dan bekledigim gibi değil..cok böyle amerikayii bisey olmus..bu nasıl bi tanımdır yahu:) kötü yaaa..umarım digerleri böyle degildir..