Bence başka bir isimde albümü çıkarmalıydılar.Mavi sakal olmadı.Kaan altan'ın sonu kendi gurubunun parçasındaki sözlere benzedi,eğer beğenmiyorsan çekti-çekti-çektir git.Bu gidişe zorlansada olan biten bu heralde.Yazık zaten 2-3 gurup var bu memlekette üzüldüm.Geçmiş olsun yiyin birbirinizi aferin olum..
Mavi Sakal ı gerçekten çok özlemiştik. Kaan ın gitmiş olmasına üzüldüm açıkcası ama albümdeki parçaları dinleyince Mavi Sakal ın kaldığı yerden devam ediyor olmasına sevindim. Rock müzikte "patlama" yapan gençlere bir ders olur umarım nasıl gerçek rock yapılacağı konusunda. Ne diyim hoşgeldiniz, kulaklarımız bayram etcek artık....