-
(zeytinburnu 100. yıl)
-
otakçılardı sanırım bizden 2 ya da 3 sonraki grup.çok beğenmiştik,şu azrail kostümlü ve makyajlı arkadaşlar.finale kalmış olmalılar isimlerini şaşırmadıysam.
-
o korkunc kostum ve basarısız makyajla sahneye cıkıp biz sahneye cıkmadan once altıma edecek kadar gulmeme sebep olan ve ozenti gencligimizin gonlunde taht kuran arkadaslar finale kaldılarsa tebrik ediyorum.
pazar gunu ordaydım.
nişantaşı anadolu lisesinin performansı hakkında bi fikri olan varmı?(beste + black sabbath-electric funeral/paranoid)
-
bunu orda her yapan iyi değildi, ama o arkadaşlar gerçekten güzel çaldılar güzel söylediler.
-
kasdav konusunda kavga yok vay be, devir değişmiş.. :D
-
merhaba arkadaslar bu sene burasi gercekten durgun:P
bizde pendk fath anadolu lisesi olarak finalde cok kotu sicp batirdik o yuzden odul vermemkte haklidir sayin juri..(=en iyi toparlama odulu olsaydi belki verirlerdi:Pneyse herkese iyi sanslar,eyvallah(=
-
Çok iğrenç gruplar var yahu.
Hele geçen senelerde bir grup perfect circle coverlamaya kalkmış ki, kulak mulak bırakmadı, sağolsun bir arkadaş dinletti.
Hayır, önceden çıkıp bir eleme yapmak lazım, jüriler de insan.
Şarkının sonunu getirebilene veriyorlar herhalde ödülü.