Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en son hangi albümü aldınız ?verdiğiniz paraya deydimi peki????

  • sırtım ağrıyo • 29 Mart 2005 17:07 • #457622
    grizunun albümün aldım ve verdiğim paraya fazlasıyla deydi. herifler çok matrak güzel sözler yazıyolar
  • blueberry82 • 31 Mart 2005 16:51 • #458095
    Within Temptation aldım.Yeni bi dünyaya açıldım o kadar diyim
  • düşyılmaz • 31 Mart 2005 17:25 • #458103
    eksik insan..
    boş şeylerele dolu nadir varlık..
    86tane ''a''
    5tane de ''k'' yazmak kolay gelir tabi ağız-beyin uyuşmazlığı,
    belki yoklugu olanlara..
  • düşyılmaz • 31 Mart 2005 17:34 • #458106
    valla

    Janet-Jak Esim in
    2albümlerini aldım(antik bir hüzün ve mira) aldım..

    herkese de söyledim,
    ben aradığım şeyi buldum diyebilirim..
  • blueberry82 • 31 Mart 2005 21:07 • #458165
    En son Within Temptation albümü aldım .Verdiğim paraya değdi çünkü içinde bir de çıkış şarkılarının klibi var .tavsiye ederim