Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • snown • 23 Mayıs 2005 14:24 • #467787
    neden öyle düşünüyorsun ki hayalperest bir anlam veremedim sözlerine....
  • HayalPerest • 23 Mayıs 2005 15:01 • #467788
    ben düşünmüyorum, bu başlığı açan arkadaş böyle düşünüyor. solistten kastım herhangi bir enstrüman çalmayan solisttir.
  • Holy_Bastard • 23 Mayıs 2005 18:53 • #467814
    Ben gitar çalıyorum ve 3 ay sonra grubum kurulmuş olacak.En yakın arkadaşım ise Çağlar diye bir çocuk , oda bu siteye üye.Benden bir yaş küçük olmasına rağmen ve herhangi bir enstrüman çalmamasına rağmen benden iyi dinleyici olduğunu söyleyebilirim kesinlikle.Enstrüman çalmak fazladan ilgimizi artırabilir ama çalmayan yorum yapamaz diye bir şey söz konusu olamaz...
  • DeaTHCRuSH • 23 Mayıs 2005 22:25 • #467872
    her enstruman calan yerinde yorum yapamaz,her calamayan da cahildir diye bir sey söz konusu olamaz.enstruman calmak size; bir parcanın zorlugunu,kullanılan ekipmanlarla ilgili teknik bilgileri daha detaylı sekilde verir,ancak beng itar calarım diye kimes bana iron maidenin tarihcesini öğretmedi....demek istediğim;sırf kuru bilgi de olmuyor,sadece pratikte iyi odlmak da olmuyor.....o zaman nice roman yazarları yapıtalrı yasamadığı icin mi okundu?ya da basketbol oynamayan biri basketbol konusunda uzman olamazmı,yorum yaamaz mı?.......
  • Al Di Meola • 26 Mayıs 2005 13:51 • #468352
    O kadar klasik eser ağızla icra edilebilir, ben uzun yıllardır müzikleyim J.S.Bach'ın Fugue nü ağzımla mırıldanarak söyleyebiliyorum...Karmaşık olsun olmasın...Orfeon korosunu dinlemeni tavsiye ederim..
  • p_L_a_C_e_B_o • 26 Mayıs 2005 14:01 • #468356
    BAk asarneyeal arakadşım ne iyi sölemiş haklısın arkandayım
  • davulist 35 • 26 Mayıs 2005 16:37 • #468388
    sana en büyük örnek- chelsea antrenörü

    sakın bana ne alakası var deme ama bence cok benzesiyo.chelsea menejeri pro futbolcu bile degil ama takımını basarıdan basarıya kosturdu.ve su an dünyanın en iyi antrenörü.........
  • antifate • 26 Mayıs 2005 20:16 • #468522
    beyaz perde sana sonuna kadar katılıyorum
  • wsc • 28 Mayıs 2005 12:02 • #468908
    ya şaka mı bu topic ya....harbi aşırı saçma bişey bu.ey bu başlığı açan insan;bu konuyu bulmak için kaç gece uykusuz kaldın???hı???
  • cchuck • 29 Mayıs 2005 12:30 • #469200
    enstruman kullanmak yapılan muzigi tahlil etmende yardımcı olabilir biraz daha, ama muzikal eleştri yapmak için bi en az 1 enstruman calmak şarttır düşüncesi şimdiye kadar duydugum en saçma duşuncelerden biriydi? kusura bakma arkadas ama su an guluyorum sana korkma kısa surer..