-
Dream Theater .geldiler evet biliyorum.ama yine gelsinler..neden yok
-
gunsnroses...
-
red hot chili peppersderim ben konser performansları çoşturuyo insanı
-
metallica,rolling stones,malmsteen,moonspell,megadeth,overkill,slayer ve manowara gittim. birde alice cooperı izlesem başka ne isterim.
-
cypresshill derdim bende ...her türlü marihuana ot bok aslanlar gibi tekila falan ..west coast babalar bir trouble çalardı ben ağlardım ben ağlardım trouble çalardı ve hepimiz geberirdik....
-
ankara gölge puba geliyomuş. yaş sınırı olmasa 3 gece önceden oraya kamp kurardım ama bu halle ya gizlice ya da hiç giremiyecem. bi de graveworm gelse tam olucak
-
NIRVANA konserine gitmeyi çooooooooook isterdim ama imkansız.nasip değilmiş be.kurt abimin çığlıklarını canlı canlı duymayı,gitarlarını gözümün önünde parçalamasını,dave grohlün müthiş zamanlamasını canlı canlı izlemek isterdim.birde METALLICA tabii.harika olurdu...:)
-
amn ya ben sıkıldım siz sıkılmadınız pop dinliyceksen git bluejean in sitesine üye ol git number one a mtv ye ol ama garaja gelme sizin gibi tikilerle uğraşmaktan bıktım artık ne işin var garajda