Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayatınıda en çok hangi yabancı gurubun konserine gitmek isterdin?neden?

  • whyhione • 8 Eylül 2005 15:00 • #484491
    Dream Theater .geldiler evet biliyorum.ama yine gelsinler..neden yok
  • Axl_Rose • 9 Eylül 2005 01:30 • #484543
    gunsnroses...
  • baldur • 9 Eylül 2005 10:49 • #484566
    red hot chili peppersderim ben konser performansları çoşturuyo insanı
  • zeyna007 • 9 Eylül 2005 11:00 • #484568
    metallica,rolling stones,malmsteen,moonspell,megadeth,overkill,slayer ve manowara gittim. birde alice cooperı izlesem başka ne isterim.
  • Trouble • 9 Eylül 2005 12:52 • #484575
    cypresshill derdim bende ...her türlü marihuana ot bok aslanlar gibi tekila falan ..west coast babalar bir trouble çalardı ben ağlardım ben ağlardım trouble çalardı ve hepimiz geberirdik....
  • nec • 9 Eylül 2005 13:42 • #484577
    ankara gölge puba geliyomuş. yaş sınırı olmasa 3 gece önceden oraya kamp kurardım ama bu halle ya gizlice ya da hiç giremiyecem. bi de graveworm gelse tam olucak
  • cigaracı • 9 Eylül 2005 21:09 • #484621
    NIRVANA konserine gitmeyi çooooooooook isterdim ama imkansız.nasip değilmiş be.kurt abimin çığlıklarını canlı canlı duymayı,gitarlarını gözümün önünde parçalamasını,dave grohlün müthiş zamanlamasını canlı canlı izlemek isterdim.birde METALLICA tabii.harika olurdu...:)
  • js_madboy • 10 Eylül 2005 08:55 • #484678
    amn ya ben sıkıldım siz sıkılmadınız pop dinliyceksen git bluejean in sitesine üye ol git number one a mtv ye ol ama garaja gelme sizin gibi tikilerle uğraşmaktan bıktım artık ne işin var garajda