Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hiçbir Müzik Aleti Kullanmadan Müzik Yapilir mi?

  • Serpent_King • 12 Temmuz 2005 22:18 • #477908
    müzik duygu ve düşünceleri müzik aleti(insan dışındaki) ile ifade etmek demek diğil.Elbette müzik müzik aleti olmadan yapılabilir.

    Ama sen tabi başka bi güzel konuya değinmişsin..İki tane sounfont ekleyip 5 dakkada bilgisayardan cubase le şarkı yapan adamlara da diyeceğim şu : müzik aleti olmadan müzik yapılır işte sizin gibi tuvalet olmadan çişinizi yaptığınız gibi...
  • petchimpba • 12 Temmuz 2005 23:25 • #477928
    sadece sessizliği bi müzik olarak kabul edenler var...
  • erbil • 15 Temmuz 2005 23:09 • #478336
    4'33''
  • shadowinthesun • 15 Temmuz 2005 23:19 • #478340
    yapılır tabi,dinleyerek:)müzik aleti olmadan müzik mi?un şeker bilmemne olmadan pasta gibi..
  • pesimist • 16 Temmuz 2005 00:22 • #478350
    [21 kez okundu]Serpent_King
    12 Temmuz 2005 Salı / 22:18
    müzik duygu ve düşünceleri müzik aleti(insan dışındaki) ile ifade etmek demek diğil.Elbette müzik müzik aleti olmadan yapılabilir.

    Ama sen tabi başka bi güzel konuya değinmişsin..İki tane sounfont ekleyip 5 dakkada bilgisayardan cubase le şarkı yapan adamlara da diyeceğim şu : müzik aleti olmadan müzik yapılır işte sizin gibi tuvalet olmadan çişinizi yaptığınız gibi


    lan süha süper bir cevap lan...
    ulan bende müzik yaılabileceğini düşünürdüm ama bu sözün bütün düşüncelerimi değiştirdi lan :)
    yapılmaz ulen aletsiz müzik filan...
    daalın hadi...


    saygılarımla
    pesimist
  • andresson • 16 Temmuz 2005 01:42 • #478377
    Kalem ve Kağıt yeter bilene
  • pUnKeR • 16 Temmuz 2005 01:46 • #478379
    Bobby McFEREN dinle eğer aletsiz müzik istiyorsan..
  • Serpent_King • 16 Temmuz 2005 03:05 • #478390
    Kalem ve Kağıt yeter bilene


    işte budur..tebrik ediyorum
  • k_o_r_n • 16 Temmuz 2005 10:18 • #478400
    aletsiz müzik mi olur ya ne o ruhsuz ruhsuz kesinlikle hatılıyorum sana elektronik müzik de neymiş.....
  • ordabiyerde • 20 Temmuz 2005 17:32 • #478889
    çok güzel bi cevap