Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Esas kimdir bu Hayko Cepkin?Türkiye'nin Merli Mensın'ı mıymış ne?

  • Metalitan • 22 Temmuz 2005 12:32 • #479123
    Ne ayak bu?
  • cigaracı • 22 Temmuz 2005 13:23 • #479129
    bilmiyorum valla pek ısınamadım elemana...???
  • NefesAL • 22 Temmuz 2005 13:25 • #479130
    ben bu adamın demir demirkan ın kahpe klibinde gitar çaldığını duymuştum ve klipte gördüm.klip çekmiş onu gördüm bi de hayırlı olsun
    ama beni kesmedi hiç hoşuma gitmedi...
  • cc_baran • 22 Temmuz 2005 13:50 • #479131
    hayko ne la ?? tavernacı mı ??
  • NefesAL • 22 Temmuz 2005 13:52 • #479132
    hehehuhe hakkaten tavernacı ismi gibi : )
  • ScarFace • 22 Temmuz 2005 13:57 • #479134
    yok anasının herekesi..
  • whyhione • 22 Temmuz 2005 16:35 • #479144
    bence adam tipten kaybediyo :)
  • bigbooots • 22 Temmuz 2005 16:48 • #479145
    adam farklı ve hoş bi şarkı yapmış..
    umarım diğer şarkıları da aynı şekilde güzel ve farklıdır..
  • shadowinthesun • 22 Temmuz 2005 17:24 • #479152
    farklı şarkı derken klip şarkısından bahsediliyosa dikkatimi çeken bişeyi söyleyeyim "kurtarııın beeenii" kısmıyla in the end'de "it starts with one.."kısmı aynı gibi geldi bana..
  • tom696 • 22 Temmuz 2005 17:50 • #479159
    demir demirkan in klibinde klavye çalmasi lazim. çünkü adam klavyeci. yani klavyeci olupta gitar çalmasi komik olur.