ben bu adamın demir demirkan ın kahpe klibinde gitar çaldığını duymuştum ve klipte gördüm.klip çekmiş onu gördüm bi de hayırlı olsun
ama beni kesmedi hiç hoşuma gitmedi...
farklı şarkı derken klip şarkısından bahsediliyosa dikkatimi çeken bişeyi söyleyeyim "kurtarııın beeenii" kısmıyla in the end'de "it starts with one.."kısmı aynı gibi geldi bana..