Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Esas kimdir bu Hayko Cepkin?Türkiye'nin Merli Mensın'ı mıymış ne?

  • fk • 23 Temmuz 2005 14:50 • #479237
    bence iyi olmuş en azından taklit değil kendine özgü bişeyler olmuş klavyeci olduğunu biliyodum ama buda yakışmış
  • luthieen • 23 Temmuz 2005 15:13 • #479239
    iyi ya değişiklik lazım
  • erdyy • 24 Temmuz 2005 00:46 • #479297
    yanlız klip nası:)
  • grungeforever • 24 Temmuz 2005 13:46 • #479323
    Kargo,demir ve yanılmıyosam şebnemle birlikte çalışmış klavyeci olarak.
  • grungeforever • 24 Temmuz 2005 13:47 • #479324
    'Klavyeci'
    bu ne be,son ütücü gibin...
  • as well as • 24 Temmuz 2005 18:38 • #479362
    adam biraz garip ya klibi izlerken televizyonun sesini kapatın sadece klibi izleyin manyak bi parça zannedersiniz ama bu kadar yavaş ritimsiz uyuz vb . bi şarkı olmaz yaaaaaaaa
  • rickenbacker • 27 Temmuz 2005 15:52 • #479689
    adamı gıcık eden bi şarkısı var . tip ve isimde biraz ofsayt . pek de kanım ısınmadı adama .
  • -TeUFeL- • 27 Temmuz 2005 19:09 • #479708
    adam tripleri hoş değil.ilk kez izlediğimde aha dedim parça şimdi kopacak.len bi baktım ne davul atağa kalktı ne gitar costu ama eleman parçalıyo kendini.adamın giyim kuşam-saç baş aynı chester benington(bilmeyen arkadaşlar için Linkin Park vokali)hani özenti de diyemezsin ağır kaçar ama sarmadı beni.ismide bi garip hayko.one ölye ya hayko yıldo felan garip yani aslında yorum bile yok ama marliyn manson nere yıldo aman hayko nere:)
  • -TeUFeL- • 27 Temmuz 2005 19:10 • #479709
    adam tripleri hoş değil.ilk kez izlediğimde aha dedim parça şimdi kopacak.len bi baktım ne davul atağa kalktı ne gitar costu ama eleman parçalıyo kendini.adamın giyim kuşam-saç baş aynı chester benington(bilmeyen arkadaşlar için Linkin Park vokali)hani özenti de diyemezsin ağır kaçar ama sarmadı beni.ismide bi garip hayko.one ölye ya hayko yıldo felan garip yani aslında yorum bile yok ama marliyn manson nere yıldo aman hayko nere:)
  • oxenstiem • 27 Temmuz 2005 21:31 • #479724
    oglanın teki ishte!