-
bence iyi olmuş en azından taklit değil kendine özgü bişeyler olmuş klavyeci olduğunu biliyodum ama buda yakışmış
-
iyi ya değişiklik lazım
-
yanlız klip nası:)
-
Kargo,demir ve yanılmıyosam şebnemle birlikte çalışmış klavyeci olarak.
-
'Klavyeci'
bu ne be,son ütücü gibin...
-
adam biraz garip ya klibi izlerken televizyonun sesini kapatın sadece klibi izleyin manyak bi parça zannedersiniz ama bu kadar yavaş ritimsiz uyuz vb . bi şarkı olmaz yaaaaaaaa
-
adamı gıcık eden bi şarkısı var . tip ve isimde biraz ofsayt . pek de kanım ısınmadı adama .
-
adam tripleri hoş değil.ilk kez izlediğimde aha dedim parça şimdi kopacak.len bi baktım ne davul atağa kalktı ne gitar costu ama eleman parçalıyo kendini.adamın giyim kuşam-saç baş aynı chester benington(bilmeyen arkadaşlar için Linkin Park vokali)hani özenti de diyemezsin ağır kaçar ama sarmadı beni.ismide bi garip hayko.one ölye ya hayko yıldo felan garip yani aslında yorum bile yok ama marliyn manson nere yıldo aman hayko nere:)
-
adam tripleri hoş değil.ilk kez izlediğimde aha dedim parça şimdi kopacak.len bi baktım ne davul atağa kalktı ne gitar costu ama eleman parçalıyo kendini.adamın giyim kuşam-saç baş aynı chester benington(bilmeyen arkadaşlar için Linkin Park vokali)hani özenti de diyemezsin ağır kaçar ama sarmadı beni.ismide bi garip hayko.one ölye ya hayko yıldo felan garip yani aslında yorum bile yok ama marliyn manson nere yıldo aman hayko nere:)
-
oglanın teki ishte!