Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Esas kimdir bu Hayko Cepkin?Türkiye'nin Merli Mensın'ı mıymış ne?

  • oxenstiem • 27 Temmuz 2005 21:33 • #479725
    ne o tanıyo musun?ole bi yazmıssın ki?
  • yarens • 28 Temmuz 2005 02:15 • #479746
    katılıyorum
  • punklives • 28 Temmuz 2005 04:03 • #479747
    adam birçok kişyle çalışmış benim duydugım kadarıyla kargo,demirkan,aylin aslım vs,ondan sonrada bende bişeyler yapayımdemiş atlamış sahnelere kaset falan derken adam son halini almış değişik bi tip ama müzik diye bişey yok çok zevksiz şarkısı klip çekilen albümün tamamını dinlemedim ama tahminim diğer şarkılarda bunun gibidir...neyse yakında görmeyiz ekranlarda..
  • prinarha • 28 Temmuz 2005 10:59 • #479756
    prodigy vokali Liam Howlett vari bişiler yapmaya çalışmışta nerdee... ne müzik olmuş ne tip olmuş..yanlız çözemediğim bişi adamdaki o gazın triplerin kaynağı ne ?? o kadar yavas ritmli bi parçada elemanın o gaz ne öyle ya:)ııh hiç olmamış hatta adam sinirimi bozup tüylerimi diken diken ediyor..
  • physco_burock • 28 Temmuz 2005 14:56 • #479791
    ben rock ist. de izledim bu elemanı ilk şarkıda güzel geldi zaten yarısına yetişmiştim adam tam bi manyak gören hardcore yapıyo sanar hareketler falan dedim iyi bişeye benziyo sonra 2. şarkı bi çıktı hayal kırıklığı iğrenç bi şarkı %0 puan veriyorum 5 para etmez adam da biraz sorun var bi partide bi grup izledi sonra adam 5 dk alkış yaptı ve 5 dk boyunca tek kelimesi bravo oldu böyle bi adamdan ne beklenir ????
  • bimilyon1 • 31 Temmuz 2005 12:41 • #480063
    Bildiğimiz Haykonun cep modeli bu. Keh keh..(Hayko taverna okur grek müziği hesabı, enseden tiklidir falan filan) Bu arkadaşıda japonlar yapmış cep modeli olsun diye. Yannıs şarjı az gidiyo bi de her yerde çekmiyo.
  • Ehl-iKeyf • 1 Ağustos 2005 01:11 • #480116
    abicim hayko cepkin silivri selimpaşada beraber senelerce top oynadığımız kızıl saçlarıyla konuşmasıyla ayrı bi tarzı olan bi herifti senelerce the crow filminden etkilenip gördüğü hayalleri anlatığını filan hatırlarım...
    sonrasında demir demirkan aylin aslım ve birçok isimin arkasında klavye çaldıktan sonra kendi ''bilgisayardan miktiriboktan nameler üzerine arabesk yorumlar'' adında albümünü yaptı.... şimdilerde ayda yürüyen ilk türk olarakta tvden izlediğimiz şahsiyettir.. ama biz kardeşimizin barbaros sitesinde minyatür kale maçlarındaki kalecilik anılarını biliriz... neyse iyi adamdır gerisi boş...
  • snap666 • 27 Ağustos 2005 23:57 • #482981
    merli mensın ne abi? ama yanlıs anlama,komik geldi.
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 00:00 • #482983
    bu adamın salak olduğu şarkılarından anlaşılıyo boşverin tartışmayın
  • Nofx • 28 Ağustos 2005 01:22 • #483050
    Valla mesajları okumadım ama O hayko bizim mahellenin ibişi olamaz..1 kere gördüm yetti o adamı..Tüylerim diken diken oldu valla...