yahu millet niye bu kadar gergin?!?!?!?! herkes birbirinin aptal bi laf etmesini beklermişçesine tetikte.. biri birine bi laf etti mi hemen atlıyolar.. kardeşlerim bu kadar sazan olmayın.. düzgünce anlatın anlamıyolarsa da bırakın gitsin.. eğer burda ters bi tepki alırsam ben de öyle yapıcam mesela.. işe yarar bi taktik.. en azından kendini germiyosun
Konu
hakkatten haaa:
başka bir eyaleti gibiyiz amerika nın..:D