Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalci olma çabasında bir özentiyle,has bir metalciyi nasıl ayırt edersin?

  • sauron • 27 Kasım 2005 18:51 • #489540
    yani demek istediğim şuki; gerçek bir metal dinleyicisimi yoksa kolpacımı hiç bu ikileme düşen varmı?
  • Nofx • 27 Kasım 2005 18:54 • #489541
    bir salak ile bir akıllıyı nasıl ayırt ediyorsam öyle...

    Şu an bir tane tespit ettim mesela !!!!!!
  • sauron • 27 Kasım 2005 18:58 • #489542
    teşekkürler KİBARİYENİN ANNESİNİN KAYINÇOSU....ahahaha....
  • Nofx • 27 Kasım 2005 19:01 • #489543
    rica ederiz her zaman..
  • sauron • 27 Kasım 2005 19:07 • #489546
    bunu bir hakaretmi yoksa nezaket olarakmı algılamalıyım?
  • Ayrton Senna • 27 Kasım 2005 19:23 • #489549
    Algılamada seçiçi davranan bir arkadaşımızsın sanırım...
  • smellslikekurt • 27 Kasım 2005 19:36 • #489550
    ;)) güzel laf!! algılamada seçici!;) hehe!! ulan nofx hangi topice baksam nickini görüyorum;) yeter yaw çıkma karşıma;) heheheheheh
  • ArchangeL666 • 27 Kasım 2005 19:49 • #489553
    olsa ne yazar olmasa ne yazar.. herkes kendi zevki peşinde koşuyo.. zaten gerçek dinleyicilerin özentileri taktığı yok.. özentiler kendilerini ispatlamak için çaba sarfedip duruyolar..
  • morvedelisi • 27 Kasım 2005 20:50 • #489555
    ya işte ben mesela yakaladım bi kaç tane.

    anlamanız gereken şu metal dinliyor olmak bir üstünlük değil.
    bu düşünceyi paylaşan ve metal dinlemekte olanlar sanırım gerçek metalciler olacaktır.
    bunu farklı kombinasyonlarla sunabiliriz.örneğin:bu düşünceyi paylaşıp pop dinlemek,bu düşünceyi paylaşıp alternative dinlemek...
  • conversion • 27 Kasım 2005 20:58 • #489556
    metalci adam saçmalamaz abi bak nofx e saçmalamaktan baska işi yok nofx i boşver has metalci kıyafetıyle falan değil dınledıı metal şarkıları yaşayandır dinlerken kendinden geçiyosa o gerçek metalcidir bence şimdi bu yoruma nofx in saçma yorumunu bekliyorum