-
..
büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
metalci..
-
..
büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
metalci..
-
..
büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
metalci..
-
..
4 yıldır metalci olma çabasındayım gerçekten çok çalışıyorum artık imanım gevredi. çok zor işmiş.
-
Superman'a katılıyorum ama rockerlık ayrı bir konudur bunun sadece rock dinlemekle alakası yoktur bende senin gibi çok fazla tür dinliyorum ancak rockerlık bir yaşam felsefesidir tabi artık bu felsefe kaldı mı ya da buna göre yaşayan ayrı bir konu ama bir duruştur rocker olmak ve özünde" ben babam gibi olmayacağım" sözü yatar kendin olmak ve "her türlü" özgürlükten yana olmak yatar özünde mesela ben punkları sevmem diyebilir herhangi bir rocker ama adamların kafalarını abuk sabuk renklere boyamasına engel olmaya kalkamaz kalkarsa kendisini inkar eder bunun bir örneğini Cahit Berkay vermişti ama örneğin tamamını yazamam yayımlanacağı için!
Sonuçta bu müzikle ilgili fakat sınırlı bir şey değildir!
-
..
bu diyalog muhtemeldir ;
-büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
-metalci..
-oğlum ben sana metalci olma demiyorum ki..okulunu bitir, tahsilli bir metalci ol..
-banane banane hede höde piley siteşın istiyommm ben..
-
öyle bir çaba gereksiz
bencede öyle bi çaba gereksiz...kendim için dinliyorum ama illa öyle bişey gerekseydi bi kaç metal hakkında yerinde soru kafi...ama arkadaşlar burda bi satanist mevzu geçmişti kimse kimsenin ne oldugunu bilemez adam siyah giyinir saç uzatır ama tarzı farklıdır....