Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metalci olma çabasında bir özentiyle,has bir metalciyi nasıl ayırt edersin?

  • whyhione • 4 Aralık 2005 18:54 • #489798
    ..

    büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
    metalci..
  • whyhione • 4 Aralık 2005 18:55 • #489799
    ..

    büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
    metalci..
  • whyhione • 4 Aralık 2005 18:55 • #489800
    ..

    büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
    metalci..
  • -Hatebreeder- • 6 Aralık 2005 11:26 • #489847
    ..

    4 yıldır metalci olma çabasındayım gerçekten çok çalışıyorum artık imanım gevredi. çok zor işmiş.
  • Kheldarr • 6 Aralık 2005 12:15 • #489853
    Superman'a katılıyorum ama rockerlık ayrı bir konudur bunun sadece rock dinlemekle alakası yoktur bende senin gibi çok fazla tür dinliyorum ancak rockerlık bir yaşam felsefesidir tabi artık bu felsefe kaldı mı ya da buna göre yaşayan ayrı bir konu ama bir duruştur rocker olmak ve özünde" ben babam gibi olmayacağım" sözü yatar kendin olmak ve "her türlü" özgürlükten yana olmak yatar özünde mesela ben punkları sevmem diyebilir herhangi bir rocker ama adamların kafalarını abuk sabuk renklere boyamasına engel olmaya kalkamaz kalkarsa kendisini inkar eder bunun bir örneğini Cahit Berkay vermişti ama örneğin tamamını yazamam yayımlanacağı için!
    Sonuçta bu müzikle ilgili fakat sınırlı bir şey değildir!
  • Nofx • 6 Aralık 2005 12:19 • #489855
    ..

    bu diyalog muhtemeldir ;


    -büyüyünce ne olmak istiyosun yavrum?
    -metalci..
    -oğlum ben sana metalci olma demiyorum ki..okulunu bitir, tahsilli bir metalci ol..
    -banane banane hede höde piley siteşın istiyommm ben..
  • biittersweettt • 6 Aralık 2005 16:25 • #489866
    öyle bir çaba gereksiz

    bencede öyle bi çaba gereksiz...kendim için dinliyorum ama illa öyle bişey gerekseydi bi kaç metal hakkında yerinde soru kafi...ama arkadaşlar burda bi satanist mevzu geçmişti kimse kimsenin ne oldugunu bilemez adam siyah giyinir saç uzatır ama tarzı farklıdır....