aaaaaaaa ne biçim konuşuyosun benimle sen öyle tarbıyasızzz fenasın vallahı aaaaa....ha hatırlıyorum sen zaten küçükken gidiyodun emrah konselerine ordan kalmış herhalde aklında sarkılar,sözler falan... ay canım ne ağlamıştın bi konserini kaçırdın diye emrah ın cıcık canımmmmmm....ehuehueuehue:))))