Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi punk rock yapan grup hangisi(nofx cvp yazmasın)

  • blackrainbow • 3 Şubat 2006 01:25 • #493377
    simpleplan,blink182,sum41,goodcharlotte,greenday,offspring,goldfinger,newfoundglory,bowling4soup mu
  • dexter_holland • 3 Şubat 2006 11:54 • #493388
    Pffft. Kimin cevap yazamayacağını topluluğa açık bir forumda söyleyemezsin. Neyse Offspring köklü geçmişiyle, yaptığı "gerçek" işlerle öne çıkıyor bu kıytırık grupların arasından.
  • EdiP • 3 Şubat 2006 12:12 • #493390
    bence goldfinger'da offspring'in hemen ardından gelir..
  • ibanetze • 3 Şubat 2006 13:40 • #493401
    başlık süpermiş

    :))
  • grungeforever • 3 Şubat 2006 20:07 • #493415
    Nofx yazmasın ne ya zuhahahahaha .hiçbiri.
  • Nofx • 3 Şubat 2006 21:32 • #493416
    bkz: cevap yazdım..
  • Nofx • 3 Şubat 2006 21:33 • #493417
    bi daha yazdım
  • da hui • 3 Şubat 2006 22:02 • #493418
    Ahanda nofx geldi! Ne olacak çok merak ediyorum :D
  • blackrainbow • 3 Şubat 2006 23:54 • #493421
    neyi merak ediyosun Kİ???????
  • ADIO • 4 Şubat 2006 00:48 • #493425
    yahu şu sp ve gc yi gördükçe sinirleniyorum...ya grup değil bikere bunlar tam boy band oluyo (simple charloote için diyorum)