Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi punk rock yapan grup hangisi(nofx cvp yazmasın)

  • Akustik_Gitar • 9 Şubat 2006 02:52 • #493681
    hamza ve grubu


    yardın abi :D:D:D

    offspring ;)
  • paradigm_shift • 9 Şubat 2006 03:16 • #493682
    Nofx'tir..kesin Nofx'tir..
  • şebnem_duman • 10 Şubat 2006 19:42 • #493726
    bakalım bi başta green day var.sonraaaa blink 182,sum 41,simple plan,yellowcard iyidir.good charlotte da iyi ama ben onu hiç bi müzik türüne koyamıyorum.kaybolmuş bence...
  • pUnKeR • 10 Şubat 2006 22:05 • #493746
    mor ve ötesini unutmuşuz yaa tuhh..
  • hesil • 10 Şubat 2006 23:16 • #493749
    başka varmıydı?? mesaj yetse herhalde bi roman döktürecektin isimlerden oluşan:D
  • Narcoholic • 12 Şubat 2006 21:46 • #493925
    blackrainbow cnm saydıklarından sadece blink182 yi severdim eskiden.. ama yeni kuşakta en iyi punk yapan my chemical romance onu yazmayı unutmuşun sanırım.. büyük hata :)) bütün yazdıkların greenday boku falan hepsi saçmalık üzgünüm benim zevkim bu..
  • sönmez • 13 Şubat 2006 05:38 • #493947
    Hala ögrenemediniz dimi...

    ---OFFSPRING---
  • paradigm_shift • 13 Şubat 2006 07:39 • #493948
    children of bodom ve dimmu borgir.
  • mlokosiewiczi • 14 Şubat 2006 18:45 • #493985
    öncü möncü pistols'a punk rock dememek lazım. Bad religion, Pennywise
  • pUnKeR • 15 Şubat 2006 13:53 • #494014
    metalika