-
hamza ve grubu
yardın abi :D:D:D
offspring ;)
-
Nofx'tir..kesin Nofx'tir..
-
bakalım bi başta green day var.sonraaaa blink 182,sum 41,simple plan,yellowcard iyidir.good charlotte da iyi ama ben onu hiç bi müzik türüne koyamıyorum.kaybolmuş bence...
-
mor ve ötesini unutmuşuz yaa tuhh..
-
başka varmıydı?? mesaj yetse herhalde bi roman döktürecektin isimlerden oluşan:D
-
blackrainbow cnm saydıklarından sadece blink182 yi severdim eskiden.. ama yeni kuşakta en iyi punk yapan my chemical romance onu yazmayı unutmuşun sanırım.. büyük hata :)) bütün yazdıkların greenday boku falan hepsi saçmalık üzgünüm benim zevkim bu..
-
Hala ögrenemediniz dimi...
---OFFSPRING---
-
children of bodom ve dimmu borgir.
-
öncü möncü pistols'a punk rock dememek lazım. Bad religion, Pennywise
-
metalika