Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi punk rock yapan grup hangisi(nofx cvp yazmasın)

  • beyaz_ötesi • 16 Şubat 2006 13:38 • #494044
    yuhhh diyorum sana başka bişi demiyorum...
  • likablegirl • 16 Şubat 2006 17:29 • #494062
    GREEENDAY HARİKALAAARRRRR :)
  • CoLLezYone • 16 Şubat 2006 20:29 • #494069
    three doors down daha iyi gibi :p
  • Cunext • 16 Şubat 2006 23:28 • #494077
    Duman ahah


    Audioslave de gerçekten çok iyi yapıyor bi şarkısnı dinledim aslıonda o yetti bulamadım alıcam arktan :D

    Ama Pun k Rock tma olarak ne bilmiyorum :D
  • -TormentoR- • 17 Şubat 2006 11:27 • #494087
    NOFX IS A GAY!
  • Billie_Joe • 17 Şubat 2006 16:35 • #494105
    goldfinger,newfoundglory,bowling4soup bunları tanımıyorum ama geriye kalan punkrocklar süperrrr özeliikle Green Day
  • foetus • 17 Şubat 2006 21:49 • #494116
    Cannibal Corpse,Deicide
  • catss • 17 Şubat 2006 22:57 • #494122
    arkadaşlar zaman britpop zamanıdır :)morrisey,kaiser chifs,bloc party,brevery,hot hot heat.... tarzında dinleyen varmı aranızda???
  • NIRVANA_4ever • 21 Şubat 2006 22:15 • #494338
    yazdıklarından offspring ve basket case zamanındaki greenday iyi gerisi hikaye.Ama en büyük Rock efsanesi Sex pistols üstüne kimseyi tanımam.Daha sonra ramones, undertones
  • the onspring • 24 Şubat 2006 18:26 • #494492
    sana kesinlikle katılıyorummmm