Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi punk rock yapan grup hangisi(nofx cvp yazmasın)

  • pUnKeR • 4 Şubat 2006 00:59 • #493427
    en iyi punk rock yapan grup NoFX tir..ya da anti-flag diyebilirim...
  • ADIO • 4 Şubat 2006 01:15 • #493428
    heh oh helal olsun...şöyle doğru düzgün bişiler yazan yok...kimse anti flag rise against us bombs nofx tan bahsetmez ki..
  • dexter_holland • 4 Şubat 2006 12:06 • #493441
    Bahsedelim öyleyse. Yanlış hatırlamıyorsam Anti Flag'tekiler çok karizmatik ve hoş beyfendilerdi. Ben beğenmiştim yani =P
  • ibanetze • 4 Şubat 2006 13:39 • #493448
    ben nofxiye bire beş koyuyorum :))
  • Nofx • 4 Şubat 2006 13:43 • #493449
    Gaza gelmek yok :)) ulan bi kişide nofx'i çok seviyorum desin yaa..bari sen desen yaa birolcum nofx 'i çok seviyorum :(( çok üzlüyorum ben :))) euehahaha
  • ibanetze • 4 Şubat 2006 17:03 • #493452
    ulem seveni yok adamın,bi kişi de ÇOK seviyorum desin diyo,yuh yani nofxi :))

    şaka lem,seni sevmiyen ölsün be :)
  • dexter_holland • 4 Şubat 2006 18:26 • #493454
    Ben nofx'e gizlice aşığım ama çaktırmıyorum. Kimse öğrenmesin diye.
  • Visual Effect • 4 Şubat 2006 21:30 • #493465
    AVRİL....
  • ADIO • 4 Şubat 2006 23:09 • #493476
    ehe ehe ehe.....







    şaka dime?bak burda seni ciddiye alacak adam çok?
  • 2ve4 • 6 Şubat 2006 00:50 • #493579
    en iyi pankı ben yaparım.