-
en iyi punk rock yapan grup NoFX tir..ya da anti-flag diyebilirim...
-
heh oh helal olsun...şöyle doğru düzgün bişiler yazan yok...kimse anti flag rise against us bombs nofx tan bahsetmez ki..
-
Bahsedelim öyleyse. Yanlış hatırlamıyorsam Anti Flag'tekiler çok karizmatik ve hoş beyfendilerdi. Ben beğenmiştim yani =P
-
ben nofxiye bire beş koyuyorum :))
-
Gaza gelmek yok :)) ulan bi kişide nofx'i çok seviyorum desin yaa..bari sen desen yaa birolcum nofx 'i çok seviyorum :(( çok üzlüyorum ben :))) euehahaha
-
ulem seveni yok adamın,bi kişi de ÇOK seviyorum desin diyo,yuh yani nofxi :))
şaka lem,seni sevmiyen ölsün be :)
-
Ben nofx'e gizlice aşığım ama çaktırmıyorum. Kimse öğrenmesin diye.
-
AVRİL....
-
ehe ehe ehe.....
şaka dime?bak burda seni ciddiye alacak adam çok?
-
en iyi pankı ben yaparım.