Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

15 Mart 2006 Orjinal albüm alma günleriii!!!!!!!!

  • Holy_Bastard • 21 Şubat 2006 22:17 • #494339
    Valla ben zaten çevremdekileri hep almaya zorluyorum , ama ben zaten sırf bu yüzden hep züğürt geziyorum :))
  • letmefree • 12 Mart 2006 14:29 • #495219
    hadi albümler ne durumda...

    süre 1.5 hafta daha uzatıldı...=)
  • letmefree • 12 Mart 2006 14:37 • #495221
    ooo tebrik ederim seniiiii=))) kampanyanın beyni ayçada aynısenin gibi=)))
  • Holy_Bastard • 12 Mart 2006 16:28 • #495243
    Çilekeş aldım geçen hafta , bu sayede bilgisayarımda ilk kez Çilekeş dinledim :))

    Ondan 2 hafta önce de Metaroth aldım :))

    Şimdi sert bi grup arıyorum albüm satın almak için :)

    Gözüne girdim mi? :))))
  • TurkishMetal • 12 Mart 2006 16:39 • #495244
    hayatımda korsan kadar güzel bi varlık görmedim.geçen senfonik konserinin dvd sine baktım fiyatına bakana kadar herşey güllük gülistanlıktı arkasını çevirdim birde ne göreyim.59 ytl.önce höyt sonra çüş ardından tekrar höyt dedim elimin yandığını hissettim hemen geri bıraktım.şimdi alice harikalar diyarında gibi güle oynaya çaba göstermeden indiriyorum internetten benim ayıbımmı metallicanın ayıbımı bilmiyorum.
  • nazmiyyeaah • 12 Mart 2006 17:53 • #495245
    15 Mart 2006 Orijinal albüm alma mübarek günü

    ben gittim david gilmour'un albumunu aldım. on an island. bi kerede karar verdim hiç düşünmeden aldım ve bana ait oldu. 28,5 YTL "gulp"
  • Holy_Bastard • 12 Mart 2006 19:39 • #495249
    Tabii yabancılar konusunda haklısın (ki onlardan da orijinal alırım arasıra) , ama yerli sanatçıların korsanını almak konusunda korsana karşıyım...Kesinlikle hem de...
  • Single_FACTOR • 13 Mart 2006 15:57 • #495288
    Tabii yabancılar konusunda haklısın (ki onlardan da orijinal alırım arasıra) , ama yerli sanatçıların korsanını almak konusunda korsana karşıyım...Kesinlikle hem de...


    Yerli sanatçılar dediğin, Bu işin satışından sadece Serdar ortaç benzerleri ve türevleri pay alıyor.
    Onun dışında; piyasaya yeni çıkmış bir grup ya da başka birine zırnık koklatmadıklarına emin olabilirsin.
  • letmefree • 16 Mart 2006 09:53 • #495419
    işte biz zırnığı koklatalım... ben zanedtmiyorumki busitede elinde serdar ortaç kasediyle gezn bi tip olsun.... işte biz korsana hayır diyoruz...

    orjinal albüm alanlar hayırlı olsunnn!!! güle güle dinleyin bende greenday aldım bakalım=))