ve işte işte yine yazılmış olmak için yazılmış, açılmış olmak için açılmış bir başlık!! tebrikleeerrr... müzik demek sadece rock veya herhangi başka bişey demek değil arkadaşım(!) bence müziği sadece bundan ibaret sanan müziksever(!)lere bu sitede yer yok. şahsi görüşüm bu...
saygılar...
ne yani kim giricek bu siteye kardeşim? beyinsiz olduğum için beni dışlıycak diğilsiniz heralde? bakın ne kadar uzun bi cümle kurdum. hatta anlatım bozukluklarını bile ayıklayabilirim. bi de benim bi üst modelim var; o cümleyi devrik ve kurallı şeklinde ayırd edebiliyo. ama şarkı söyleyebilen onun da bi üst modeli.
ahh burada da o kelime. bak o öyyle yazılmıyo arkadaşım sen yenisin galibaaa.. b*k yapıcaksın:)
hiphop ı bi iş olarak gördüğünü söylemen de hiphop yapanları mutlu edecektir eminim. Ayrıca o işe bizim ne diyeceğimizi sen bilemezsin, "müzik diyemezsiniz bence" gibi kelimeler kullanma yanlış yerlerde. ne dersek deriz.
Peki onların anlamadığı b*ktan sen anlıyo musun ben çok merak ettim müziğin evrensel olduğuna katılan arkadaş ..
Ya da sen ne türünden anlıyosan onu yap onu konuş iyi iş yaptı densin. Hiphop rap yapanlar da vaayy beee desin hadi bakiim..