-
apocalyptica'ya 4. olmak isterdim ben. ya da sesi de bir enstruman kabul ediyosak pink floyd back vokali o da olmadı sesimin eğitimli haliyle bi kuzey senfonik rock grubunda (mesela epica) şarkı çığırmak isterdim.
-
Bak işte Epica imkansız :))) Çünkü dünya üzerindeki hiç bir erkek Simone'nin yerine başkasının geçmesini istemez , isyan çıkar :))))
-
evet:D ama o erkeklerin sorunu bayım:)))
-
BEATLES YAŞA BEE
bendeniz beatles ta bassın başına geçebilirem
-
BEATLES YAŞA BEE
ben enstrümancı değilde, yapımcı olmak isterim, şu içine tükürdüğüm boş beleş gruplarının çıkmasına engel olmak için
-
BEATLES YAŞA BEE
iyi cevap düşyılmaz
-
BEATLES YAŞA BEE
teşekkür ederim :)
-
bauhaus da bass...
-
bir kafe-amanda buzuki
-
kesinlikle ve kesinlikle korn un mikrofonu olmak isterdim baylıyorum ya ..(daha dogrusu mikrofonun kondugu kadın vücudu)hahahaha