Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • nazmiyyeaah • 12 Mart 2006 18:36 • #495247
    apocalyptica'ya 4. olmak isterdim ben. ya da sesi de bir enstruman kabul ediyosak pink floyd back vokali o da olmadı sesimin eğitimli haliyle bi kuzey senfonik rock grubunda (mesela epica) şarkı çığırmak isterdim.
  • Holy_Bastard • 12 Mart 2006 19:24 • #495248
    Bak işte Epica imkansız :))) Çünkü dünya üzerindeki hiç bir erkek Simone'nin yerine başkasının geçmesini istemez , isyan çıkar :))))
  • nazmiyyeaah • 12 Mart 2006 19:44 • #495251
    evet:D ama o erkeklerin sorunu bayım:)))
  • bobdylan • 13 Mart 2006 00:20 • #495265
    BEATLES YAŞA BEE

    bendeniz beatles ta bassın başına geçebilirem
  • düşyılmaz • 13 Mart 2006 09:56 • #495269
    BEATLES YAŞA BEE

    ben enstrümancı değilde, yapımcı olmak isterim, şu içine tükürdüğüm boş beleş gruplarının çıkmasına engel olmak için
  • bobdylan • 13 Mart 2006 12:56 • #495274
    BEATLES YAŞA BEE

    iyi cevap düşyılmaz
  • düşyılmaz • 15 Mart 2006 21:21 • #495393
    BEATLES YAŞA BEE

    teşekkür ederim :)
  • arsenique • 23 Mart 2006 02:12 • #495643
    bauhaus da bass...
  • Negruperla • 6 Nisan 2006 21:00 • #496251
    bir kafe-amanda buzuki
  • biittersweettt • 6 Nisan 2006 22:15 • #496267
    kesinlikle ve kesinlikle korn un mikrofonu olmak isterdim baylıyorum ya ..(daha dogrusu mikrofonun kondugu kadın vücudu)hahahaha