Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke da bu sene bunlar şunlar olsa ne süper olur

  • ADIO • 14 Mart 2006 14:29 • #495326
    eeh ama sıkıldım artık...millet alenen "ben salağım" diyor yaa...yeter!
  • Yargıç • 14 Mart 2006 15:21 • #495328
    dostum sen biyerini yırtsan da gene rock'n coke severler hazarfeni dolduracak nihahahaha sende dünyada tek doğruyu ben biliyorum diye dolaşırsın hatta gel kapıda bağır siz salaksınız diye belki hep birlikte o kaliteli grupları dinlerken bi yerimizle güleriz sana
  • Tubochka • 14 Mart 2006 16:44 • #495333
    valla foo gelsin isterim.. green day gelebilir belki..aaah ah ama gönül ister ki audioslave gelsin de dünya gözüyle şöyle bi chris görsün gözümüz.. hazirana kadar dua edeyim bari aaah ahhh!!
  • ADIO • 14 Mart 2006 20:42 • #495344
    sayın yargıç bey,

    benim derdim insanlara bu festivalin bir muzik festivali olduğunu,ROCK festivali olmadığını anlatmak..ben demiyorum ki ben doğruyu biliyorum,ya da senin açtığın konuya lafım yok;isteyen istediği grubu yazar eder..benim lafım "kardeşim o rock grubu değil zaten kapitalizm bok püsür,kahrolsun cola yaşasın x" edenlere..halen inatla insanlar ülkemizin en güzel festivaline "yok rock tı yok püsür" diye bok atmakta..ulan sus ve izle işte festival dediğin iyisiyle kötüsüyle böyle yapılıyor bu ülkede...madem şikayetin var git yaz cola ya..ha birde şöyleleri yok mu uyuz oluyorum...festivale bok atar durur,sonra sevdiği grup çıkınca da sus pus gider izler...




    bunların üzerine hala yazdıklarını bana yöneltirsen hoş olmaz ,söyleyim..