İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
neden buradaki herkes yabancı müzik dinliyo...yani genellikle ...
rock u-fuck
• 6 Mayıs 2006 21:08 •
#498205
10 numara düşünüyorsun da, yabancı dediğin herifler müziği iyisini yapıyo. düşünsene kansere bir ilaç var ama sen yabancı diye onun yerine sadece acını dindirecek bir yerli ilaç kullanıyorsun bu ona benziyor...
blaze_20
• 9 Mayıs 2006 21:40 •
#498408
türkler bu işği layikiyle yapsın (layikiyle yapanları zaaten dinliyoruz) dinlemeyen yalan olsun!! türklerden layikiyle bence müzik yapanlardan birkaçı şömyle
-şebnem ferah
-özlem tekin
-pentegram(dağıldılar olsun)
-mavisakal(geri geliyorlar)
-cem köxal
-demir demirkan
-aylin aslım
-haluk levent
-teoman (ucundan) son albüöünden bi kaçı
«
1
2
3
4