Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bunlardan hangisi ya da hangiler sanat için sanat yapıyor?

  • kötükedi • 29 Nisan 2006 19:18 • #497838
    var..bi silahım daha var..ister misin?
  • hiyerrapol • 29 Nisan 2006 19:19 • #497839
    bir tek sen yücesin zaten. padişahım çok yaşa!
  • -jackal_musty- • 29 Nisan 2006 19:21 • #497840
    TOPİC KAPANSIN SAYIN BEKÇİMİZ........ ......


    heyyy Allah ım sen nelere kadirsin...



    ::MuStY
  • deli forever • 29 Nisan 2006 21:12 • #497853
    tamam kötükedi.. popüler oldun, artık susabilirsin. hepimiz seni tanıyoruz ve inan bana en azından ben seni bu popüler olma çabandan dolayı çok tebrik ediyorum.. umarım komplekslerinden kurtulursun çok tanınınca.. sen rahat edersin, biz de kafamızı dinleriz..
  • violoncellist • 30 Nisan 2006 10:44 • #497864
    kötükedi bence oturup bir kere kendi yazdıklarını baştan sona oku dikkatlice... dediklerinin biri bir diğerini tutmuyor! 'şizofreni' tehlikesi yaşadığını sen de fark edeceksin o zaman...

    saygılar...
  • toledow • 1 Mayıs 2006 04:04 • #497928
    İnek sütü süt içinmi yapıyor yoksa benim içinmi ? :) valla ben sütü içebildikten sonra inek itiraz etse ne olur kine :))?
  • Ghost_of_you • 1 Haziran 2006 19:25 • #500272
    fd teo
  • syarar • 2 Haziran 2006 10:42 • #500313
    kardeşim niye kavga ediyorsunuz yaaa beğenmediiniz topiğe yazmayın o da aşağı gitsin görmeyiz yazınca yukarıda kalıyor bence siz yazınca da o topiğin bir parçası oluyorsunuz (bu arada ben de yazdım ama olsun sıkı kavga etmişler )
  • godless • 2 Haziran 2006 13:13 • #500325
    açıkçası konunun içine sanat kelimesini soktuğun için , bu kişilerin sanat yaptığını düşünmüyorum.Ama dersenki hangisi daha iyi ton kullanır , hangisinin canlı performansı iidir yeteneklidir , burda kıraç derim.Bir kez dinledim elemanı canlı performansı iyi sayılırdı.
  • violoncellist • 3 Haziran 2006 07:17 • #500394
    e) hiçbiri (!)