Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Siz Olsanız Rock'ı Nasıl Tanımlardınız?

  • psychedelian • 12 Haziran 2006 21:41 • #501095
    hayatın anlamı
  • inspite • 14 Haziran 2006 14:11 • #501211
    ve insanlığa çevreye tepkindir
  • melocum • 18 Haziran 2006 19:07 • #501486
    bence anlatılamaz dinlenir!!diecek bişey yok yani sorma dinle ve sew
  • the_TW_named • 18 Haziran 2006 22:33 • #501516
    cobain_kekillizm ilginç geldi ama haklılar bence evet tabi hı hı
  • nefretimsin • 19 Haziran 2006 01:02 • #501520
    yaşam tarzım.. özgürlüğüm.. isyanım.. isteklerim.. kaçışım.. ve hiç bişeyim..:))
  • FREeDom_____ • 19 Haziran 2006 02:10 • #501526
    rock bir hayat felsefesidir..kendini tüm özgürlüğünle serbest bıraktıın,dinlediğinde rahatladıın ve bilinçaltında oluşmuş tüm kötü şelerin geçici bi süre hafızandan silinmesidir..rock senin davranışın,tarzın,dinlediğin müzik,düşünce biçimindir..rock is everything:)
  • rock u-fuck • 17 Temmuz 2006 21:26 • #505209
    ?
  • cilekeş • 17 Temmuz 2006 21:37 • #505211
    rock müzik aslında bence rahay,tlama deşarj olma dile getiremediklerimizi duyma galiba bilinçli insanlar rock müzik dinliyo gibime geliyo
  • rock in rio • 17 Temmuz 2006 21:58 • #505215
    rock gitarın tellerinin acısını parmaklarında en pis derecede hissettiğin bateri seslerinin kulaklarını patlattığı gümbür gümbür bişi ya tanımlanması bile zor