Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • rock in rio • 16 Temmuz 2006 16:10 • #505044
    özeniyolar dedim onlar gibi dememdim
  • Holy_Bastard • 16 Temmuz 2006 16:28 • #505051
    Tamam işte onu soruyorum. Madem belirgin bir benzerlik yok , özendiklerini nereden çıkarıyorsun?
  • rock in rio • 16 Temmuz 2006 17:56 • #505065
    cradle of filth in nasıl olduğunu biliyorsun dimi gothic tarzda müzikleri benzemiyor zaten ama cradle of filth black metal gothic yapıyor o slipknot ta hard rock yani sadece giyim tarzları falan benziyor ok?
  • Holy_Bastard • 16 Temmuz 2006 18:09 • #505066
    Sadece normalin dışında giyiniyorlar diye kesinlikle hepsini aynı kategoriye sokamazsın. Cradle Of Filth gotik tarzda makyaj yaparken Slipknot yaratık ve palyaço maskeleri takıyor. Lordi ise Fantastik kitaplarda geçen ırkların kostümlerini tercih ediyorlar... Özenti diyemezsin...
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 22:40 • #507151
    onlar aslında KISShayranıymış
  • sedna • 28 Temmuz 2006 23:04 • #507159
    özentiler ya da diiller ben beendim şarkılarını çok güzel olmuş..
  • w-butterfly • 29 Temmuz 2006 00:06 • #507180
    elbetteki panayır alanına
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:01 • #507194
    Lordi aslında kimseye özenmiyor onlar aslında insan değil kostüm falan da değil onların üzerindeki şeyler. üzerilerinde bir şey yok onların.
    (bknz. kral çıplak.)
  • acatalepsyst • 29 Temmuz 2006 04:03 • #507251
    lordi değil de 50 cent ya da eminem tribi gruplar çıksaydı da ya birinci ya da ikinci olurlardı.onları da birinci yapan ahmet mehmet değildi rock ve metal dinleyen kitleydi..bu yazıyı okuyan alternatif / nu metal gruplara tavsiyem sizde katılın,eğer katılan tek grup siz olursanız yüzde yüz birinci olursunuz.