ya adamlar kariyerinin son turnesinde diye duydum belki türkiyeyede gelirler birde bişey daha hala son albümleri kötü diyen insanlar aramızda dolaşıyo hepsini kınıyorum
ben de kınıyorum kısmen.metallicanın son turnesi olduğuna innamıyorum çünkü şu anda canlı performansları onlardan beklenmeyecek kadar iyi hem zaten yeni albüm de çıkacak seneye türkiyeye gelsinler mutlaka mümkünse (: bekliyoruz beş veya altı gözle..(espri yapiyim dedim son satırda)